maanantai 1. lokakuuta 2012

USB-portit, ikuinen rakkaus

(c) Ari Laitinen
Hei ihmiset.

Olen taas ollut hiljaa, mutta nyt olen viimein ymmärtänyt minun ja bloggaamisen erimielisyydet ja rakastavaisten riidat!

Suurin lähde yhteisiin ongelmiimme on tietokoneeni. Eli mulla on USB-portit rikki ja kuvien siirtäminen on vaikeaa, ei mahdotonta, mutta pirun pirun vaikeaa.. Jos siis haluan siirtää kuvia, se täytyy tapahtua sillä punaisella sekunnilla kun kone aukeaa. Joskus kone saattaa bugata kesken kuvien siirron "laitetta ei tunnisteta" tai jotain samankaltaista valittaen. Saman se tekee jos yrität tökätä kameran kiini kun tietokone on ollut päällä esim. 30min. Silloin pitää sammuttaa tietokone, ryöttimäisintä tässä vain on se, että koneen pitää antaa olla kiinni PIIIIITKÄÄN ennenkuin avaan sen uudelleen, jos siis haluan siirtää tiedostoja laitteesta laitteeseen.. So shitty..
Ja tämä siis on suurin syistä miksi blogeilu on vähän jäänyt.. Mutta minä vieläkin yritän kovasti ja toivoisin että nyt saisin tämän romun korjattua ja asiat taas
luistamaan!

Vasen pohje
Oikea kyynärvarsi
Mutta etten ihan jeesustelisi nyt niin hmm, koulussa kurssit etenevät hyvin ja näyttää vieläkin siltä että valmistun keväällä! Minulla on ollut muutamia mallinhommia tässä ja olen ihan tyytyväinen että minun "ihan sama"-ajatus malleilusta nyt sit kuitenkin potkii. Ja olen koukuttunut tatuointeihin, ensimmäinen siunautui elokuussa, toinen tuli syyskuussa ja nyt 2vk päästä mulla on taas aika kun käden lintua jatketaan kahdella lisää :) Ja Heidi Taskinen on minulle nuo kuvat ihoon raaputtanut ja myös raaputtaa seuraavatkin!

(c) Ari Laitinen


No eipä tän enempiä nyt, yritän ton usbi probleemin korjailla tässä tai siirrellä kuvia sit koulussa..

Ja oli superkivaa et mulle alitettiin tän hiljaiselonkin jälkeen mukavia kommentteja, tulee niin hyvä mieli! :)

Mut palataanhan astialle. Love, Lucy





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make my day