tiistai 16. lokakuuta 2012

Kajaani, palautatko Texasin Kuopioon?

Hei kaikki ihmiset.
Mulla olis olevinaan loma, ja kai mä lomailen mut vähän kuivasti kun Texas on Kajaanin pantterina.
Saatiin muuten kämppä, muutetaan joulukuussa LM-residenssiin. Vuokrasopparit mennään kirjottaa jo ens viikolla, olen aika innoissani. Kun muutetaan, niin Texasilla on enää sotilaselämää joku kuukaus jäljellä, sit se voikin ruveta jo nollia puhaltelemaan.
 Meillä olis kiva, isohko kaksio oottamassa, Eikä mitään keittiökomeroo vaan ihan oikee KEITTIÖ. Siistiä, sit on parveke ja ehkä saatas se meidän tuleva frettikin puhuttua mukaan. Ja arvatkaa mitä. Kun muutan niin ajattelin hyvästellä tämän tietokoneen, which means, hei uudet USB-portit! Ja se taas tarkoittaa että hei taas blogeilu, pidän susta entistä enemmän.

Vähän mä vietin lomaa viime viikonlopun, ja eilen. Texas oli nimittäin pidemmällä lomalla, ihan hyvä vaan kun se on tän viikonlopun ja ens lauantain "gineksessä"(inttikieli on niin kivaa), eli siis se on kiinni.

Okei perjantaina oli tosi tosi heikko happi. Olin torstaina kaverini tupari/läksiäisissä (se ei ollu pitäny tupareita ja sit se oli jo muuttamassa pois niin se piti molemmat yhtäaikaa), ja olin sit boolimestarina... No mun booli oli aika viinavoittosta ja 3 erän jälkeen booli olikin jo pelkkää mehua ja viinaa. Hyh, yö ja seuraava päivä meni laatottaessa. Joten sit oltiin vaan Miken kanssa koiravahtina meillä, katottiin leffaa ja nukuttiin.
 Lauantaina sit oli vähän sellanen löllöilypäivä kans, veli ja sen kaveri käväs meillä, TÄHÄN VÄLIIN, pitääkö mun sanoo että mun veljen kaveri, koska se oli aikasemmin vaan mun veljen kaveri, vai voinko mä sanoo sitä mun kaveriks, kun me ollaan kavereita? No anyway, vähän otettiin viiniä ja kaljaa ja sit taas ruvettiin nukkuu. 4 aikaan aamuyöstä heräsin kun koira tsippaili jossain ja sen kynnet oli ilmeisesti kasvaneet kun kuulin ne niin selkeästi laminaattia vasten. Valvoin kaks tuntia, jonka jälkeen tönin Texasin hereille ja lähdimme lenkittämään koiraa, joo-o lähettiin ihan oikeeseen aikaan kello 6 viemään Dinttee pihalle.
Sit sunnuntai oli kans, ylläri pylläri löllöilyä, juotiin pikku pullo kuoharia ja käytiin saunassa, eikö ole jännittävää?
Maanantaina sit kävin ottamassa pari lintua lisää ja vähän vahingossa väriä kaupan päälle, ei siis ollut suunniteltu juttu, mut ajatus lensi ja sit kävi sillein. Maanantai ilta, Texas lähti Kajaanin bussiin. What on earth do I do during 14 miserable, lonely days? God, tänään olen koko päivän ottanut vaatteistani kuvia, sitten käsitellyt jotkut, kirjoittanut wordiin kaikista koon,kuvauksen,kunnon ja hinnan millä myyn ja tunkenut fb-kirppareille.
Huomenna ompelen itselleni valkoisen essun Halloweenasuuni, saatampas tehdä postauksen niistä pippaloista.

Ei mulla mitään jännittävää ole sit enää nyt. Maailman huonoin kuva mun linnuista, mutta saatte käsityksen.
Palataan taas, Love, Lucy.

1 kommentti:

Make my day