torstai 22. marraskuuta 2012

~Purrnau~

Vähän kiva hei, tervetuloa uudet lukijat <3! Jännää että vaikka oon näin tyhmä ja en oo kerenny kirjoittelemaan ja usbi portit on rikki niin te vaan jaksatte seurailla.

Me saadaan kämpän avaimet Texasin kanssa jo tänä lauantaina, näin btw, vähän chuul. Sit työvuoron jälkeen raivolla imuroimaan ja moppailee + ikkunat pesemään, kun on vielä näin leudot säätkin. Ja mulla on uus puhelin, varautukaa... Samsungin Galaxy eli ensimmäinen galaxy lajiaan, arvatkaa miksi? Rikoin pari viikkoo sitten sen mun vielä vanhemman Samsung Tocco Liten, akku meni siis ihan rikkipoikki, joten vaihdoin väliaikaisesti mun VIELÄ vanhempaan samsung mikähänlienee vuosimallia 2005-2007 (?). Ja ensinnäkään en osannut käyttää sitä, olin tottunut kosketusnäyttöön ja sit palatakseni siihen näyttöön, se oli ihan törkeen pieni.. Miten ihmeessä oon joskus sillä pärjännyt. No anycase, sain isältä tänään sen vanhan samsung galaxyn  koska se sain sen jonkun uuden Nokia Lumian mistä en ymmärrä mitään. Kuitenkin, sain nyt ton ja oon leikkiny sillä minkä kerinny. Oliskohan mulla mitään jännää teille vielä. Ehkä mä keksin jotain järkevää myöhemmin..

Mutta joka tappauksessa, tervetuloa kaikille tyypeille, ja hyvää yötä!

Love, Lucy

2 kommenttia:

  1. Tämä kommentti ei varsinaisesti just tähän postaukseen liity, mutta ku oon nyt tätä ja sun vanhempaa blogia lukenu, nii tuntuu, että PMMPn kappale Kiitos kertoo ihan sinusta. Siis vaikka en sua yhtää oikeesti tunnekkaa nii tuntuu, että sanat sopii hyvin(: Tää on muute hyvä blogi ja vaikutat mukavalle:))

    VastaaPoista
  2. Voi ei, kiitos <3 Ihan itku meinas tulla kun kuuntelin, aika osuvasti :)Kiitos paljon ja toivottavasti viihdyt jatkossakin :)

    VastaaPoista

Make my day